Kuinka palauttaa tuotteet

Tärkeitä tietoja ennen tavaroiden palauttamista
  • Käytämme Cycleon-palvelua tavaroiden palauttamiseen.
  • Palautuspyynnön esittäminen tapahtuu Cycleon-tietojärjestelmässä eli verkkokauppamme ulkopuolella.
  • Asiakas voi hoitaa palautuksen itse verkossa aina tarvittaessa, eikä hänen tarvitse ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Cycleon-palvelu on käytettävissä 24/7.
  • Asiakas maksaa palautuskustannukset. Palautuksen hinta on 7,5 euroa.

Palautusprosessi

1
2

Tilaa palautuksesi

Valitse tuote(t), jonka haluat palauttaa. Valitse palautuksen syy. Valitse lähin palautuspaikka. Suorita maksu loppuun ja tulosta etiketti.
3

Lähetä paketti

Pakkaa käyttämättömät tuotteet alkuperäiseen, ehjään pakkaukseen/pussiin, jossa on alkuperäinen viivakoodi/tunniste.

Jätä paketti painetun etiketin kanssa valittuun postitoimipaikkaan/kuljetuspisteeseen.

4

Odota tietoa palautuksesta

Kun olemme vastaanottaneet tavarat, tarkistamme ne ja ilmoitamme sinulle sähköpostitse palautuksesta.
Palautus käsitellään 14 päivän kuluessa.
tai
Palauttamisen edellytykset
  • Voit palauttaa tavarat 30 päivän aikana.
  • Tavaroiden on oltava alkuperäisessä kunnossa, käyttämättöminä ja alkuperäispakkauksessa, jossa on alkuperäiset etiketit.
  • Jos tarvitset eri koon tai värin, tee uusi tilaus. Uuden tuotteen lähettäminen ei ole mahdollista.
  • Jos saat vahingoittuneita tavaroita, ole hyvä ja ilmoita asiasta asiakaspalveluumme 24 tunnin kuluessa puhelimitse tai sähköpostitse, sillä asiakaspalvelumme huolehtii palautuksen käsittelystä.